fredag 7. oktober 2011

-Mom2Mom-
Hver onsdag stikker jeg og jentene til kirka. Det er ukens hoydepunkt for baade meg og jentene. Jentene faar vere nede i kjelleren, der blir de passa paa av frivillige fra kirka. 
De leker, maler, spiser litt og koser seg fra 09.30 - 11.30. Fantastisk! Og mens de er der nede og koser seg, ja da kose jeg meg oppe med de andre modrene som kommer.

De 2 timene i uka, ja de nyter jeg! En pust i bakken hvor jeg kan vere bare meg!
 Her blir vi undervist av vaare "mentor-moms", vi prater, deler det vi har paa hjertet, lager ting og ikke minst : Vi drikker masse kaffe og spiser det vi ikke bor spise, hehe, jeg nyter hvert sekund!
 AA synes det er fantastisk at frivillige fra kirka kommer og hjelpe til med barna hver onsdag, nettopp for at vi skal faa en liten pause i hverdagen, aa men det betyr mye for en 3 barnsmor som meg! 
LUKSUS !
Saa takknemlig, SO blessed!!

Navnelapper er et must :


Jentene koser seg, paa dette bilde er ogsaa Isac, han og Noelle leker masse sammen!


Kaffe og litt til....

Denne onsdagen lagde vi rammer , og her er resultatet!


1 kommentar: